Nee hoor,ijsjes eet je ook.lekker zal natuurlijk anders zijn.t wordt natuurlijk wel minder goed voor je als je er teveel te snel van zou eten,dan daalt de temperatuur van je gestel te snel.net als je te snel van je ijs hapt.
9 jaar geleden
Patat is voorgebakken dus je eet dan gewoon koude gefrituurde aardappelen. Het zal niet zo lekker zijn, volgens de meeste mensen, maar schadelijkheid voor de gezondheid zal minder zijn dan een portie gebakken frites .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat wel kan gebeuren is dat de patat nog niet voldoende gegaard is. De afbraak van het zetmeel in de mond loopt dan niet vlot waardoor zetmeel in je darmen terecht kan komen. Hierdoor kan je buikkrampen krijgen. Maar echt slecht is dat uiterard niet.