Hoe kan ik mijn groente het beste bewaren op het balkon i.p.v. in de koelkast?

Gezien de temperaturen buiten kan het , krijg ik meer plaats in de koelkast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
9 jaar geleden
gaat dat goed met vogels en katten of zo?
Rieneke1
9 jaar geleden
Het is buiten nog te warm, ik zou nog even wachten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
overdag is het zeker nog veel te warm. En het is ook niet bevorderlijk voor de houdbaarheid als de temperatuur steeds wisselt
Amadea
9 jaar geleden
Heb je ook een kelderberging? Daar is het vermoedelijk wél al koel genoeg. Niet op de grond zetten, maar op een verhoging. Bovenop sinaasappelkistjes bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

In een koelbox !? Maar dan wel een gekoeld element er bij . Of een bevroren fles water er bij want het is is nog aardig warm ( gelukkig ) . Vliegjes , kevers zijn dol op groenten . Dus pas op ! Geen koelbox ? In een vuilnis zak met twee bevroren flessen water maar goed afsluiten en op tijd steeds een nieuwe bevroren fles er bij . Succes .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nooit fruit bij de groente . Dat gaat extra snel bederven .