Hoe kom je 24 uur zonder eten het makkelijkst door?

Wij hebben een actie Zip Your Lip, daarbij eten we 24 niets om geld op te halen voor kinderen in Zuid-Soedan. We mogen alleen thee (zonder suiker oid), water en suikervrije kauwgom.

Hoe houdt je dit het gemakkelijkst vol en welke kauwgom werk het beste? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K
Erna55
9 jaar geleden
De actie is om geld op te halen. En ook om te ervaren dat het vreselijk is om 24 uur niet te eten. Het is heel moeilijk... Bereid je daarop voor.

Het beste antwoord

Bij een hongerig gevoel water of thee drinken. Je hersens intensief gebruiken neemt ook veel energie. Is dus geen oplossing. Verder verbruik je veel energie bij het warm houden van je lichaam en bij slaap te kort. Trek dus warme kleding aan en goed van te voren slapen. Verder zijn er nog wel meer drastische middelen om je eetlust te minderren maar raad dit je zeker niet aan. Dan bedoel ik bv roken of het gebruiken van amfetamine of cocaïne ;$

Toegevoegd na 8 minuten:
Ps: prop jezelf van te voren ook niet helemaal vol met eten. Hierdoor krijg je alleen maar een groter hongergevoel van. En denk aan het doel. Dan is 1dag toch best te doen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel water drinken, dat verminderd je honger gevoel. Ik zou het ook rustig aan doen. Dan verspil je zo min mogelijk energie dus heb je minder eten nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Géén kauwgom eten, want daar krijg je juist honger door. Want daardoor laat je de speekselklieren werken terwijl er geen voedsel binnenkomt.

Af en toe een slokje thee nemen. En weinig bewegen, gewoon heel rustig blijven zitten. Maar wel ondertussen ergens intensief mee bezig zijn, bijvoorbeeld een spel of een puzzel of een werkopdracht.

Zo werkt het bij mij tenminste, als ik ergens helemaal in zit dan heb ik geen tijd om aan eten te denken. Pas als het klaar is besef ik hoe laat het is en dat ik eigenlijk wel honger heb...
Amadea
9 jaar geleden
Ik heb wel eens 3 dagen niet gegeten, simpelweg omdat er geen eten meer was.
Ik hielp mijzelf er doorheen om veel water te drinken, geeft op een duur toch een vol gevoel. Je zou jezelf er ook door heen kunnen gaan slapen.