wie kan mij vertellen hoe ik stokbrood en pizza bak in een exquisit combimagnetron ebm4530 ?

Ik heb dus een combimagnetron zonder boekje..stokbrood en pizza enz word wel bruin maar niet gaar of knapperig..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Apparaat op heteluchtstand zetten, rekje plaatsen met hoogte tot aan midden van de kast, hierop pizza of brood opleggen, temperatuur op 180 graden zetten. Stokbrood cs 10 minuten, pizza 15 - 20 minuten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Handleiding hier te nederlanden:

https://www.gebruikershandleiding.com/Exquisit-EBM4530/handleiding-5-564651.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Te nederlanden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
downloaden (nlen)
flyingcrow
9 jaar geleden
:-)