Is 5 euro doorslikken slecht voor je?

Gisteren op een feest iets te gek gedaan en ik bedacht me daarna dat 5 euro doorslikken misschien niet zo goed voor je is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Komt er gewoon weer uit, of je deze nog uitgeven wilt...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
super interessant, het komt er uit, het interessante is; hoe lang doet hij er over
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10 euro doorslikken is nog slechter... voor je portemonnee althans.
Ivana
8 jaar geleden
Als je het in munten hebt gedaan, kan het nog wel zwaar op de maag liggen. Was het een briefje, dan is het, eenmaal doorgeslikt, niet gevaarlijk meer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien heb je geluk en wordt het tien euro.
SimonV
8 jaar geleden
Eurobankbiljetten zijn veilig. Onafhankelijke tests hebben bevestigd dat de eurobankbiljetten voldoen aan alle EU-verordeningen ten aanzien van in de eurobankbiljetten aanwezige chemische stoffen.
Voor invoering in 2002 werden de eurobankbiljetten getest op giftigheid bij doorslikken of aanraken, en op mogelijke schadelijke effecten op genetisch materiaal. http://www.nieuwe-eurobankbiljetten.eu/Eurobankbiljetten/MILIEU-EN-GEZONDHEID
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De 5 euro was er na een uur of 10 alweer uit, helemaal intakt. Vanavond mooi uitgeven in de waardelooste club van Lloret.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is niet te *hopen* dat het er als kleingeld uitkomt...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ehmm, het is niet echt slecht denk ik... maar waarom zou je hemelsnaam geld eten? Als het slecht was merk je dat wel meteen.

Antwoorden (1)

Als ik jou was, zou ik de drollen nakijken. Dus controleren of je alles weer uitpoept. Als dat niet zo is dan naar de dokter gaan na twee weken.
Papiergeld kan geen kwaad, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rieneke1
8 jaar geleden
Waarom na twee weken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat het even kan duren. Denk ik. En als je eerder gaat, dat de dokter dan zegt : Zie het nog maar even aan. Maar als je last krijgt, buikpijn ofzo, dan eerder.,