hoe krijg je hard geworden snoep weer zacht ?

Ik heb winegums zitten in een afgesloten en luchtdichte pot maar toch worden ze hard. Weet iemand een oplossing ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
14K

Antwoorden (2)

Geen water erin dan wordt het een kleefboel. Schil een appel en doe de schillen in de pot en de deksel weer dicht. Wacht een dagje en kijk hoe het er voor staat. Deze methode wordt ook gebruikt om uitgedroogde pijptabak weer de juiste vochtigheid te geven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een paar seconden afgedekt in de magnetron verwarmen.
Amadea