Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben op zoek naar jelly/jell-o/drilpudding en ik heb alleen jumbo coop aldi en lidl in de buurt als het moet kan ik ook nog naar de ah?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij AH zie link
http://www.ah.nl/producten/pasta-rijst-internationale-keuken/bakproducten/bakproducten-pudding-desserts

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij Albert Heijn kan je pakjes Dr. Oetker bladgelatine kopen, en daar zélf drilpudding mee maken. Veel werk is dat niet, en het is een leuk effect als je er vruchtjes in "verstopt".

Toegevoegd na 3 minuten:
De Jumbo verkoopt die pakjes óók.

Toegevoegd na 18 minuten:
En anders kan je het in een webwinkel die Engelse en/of Amerikaanse producten verkoopt bestellen. Bijvoorbeeld bij http://www.shopamerica.nl/amerikaans-eten/dessert-producten/gelatine-dessert/
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden
Dr. Oetker verkoopt 'Jelly aardbeien pudding' dat is een poeder dat je oplost in heet water. Bij de AH bij mij in de buurt verkopen ze het sowieso. Maar omdat het een A-merk is kan ik me goed voorstellen dat ook de Jumbo en Coop het in hun assortiment hebben.

In mijn AH staat het in de buurt van de sausen die je over ijs heen doet, houdbare melk, houdbare slagroom en dergelijke. Ik verwacht dat het bij de meeste supermarkten op een vergelijkbare plaats staat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik kan het sowieso vinden op ah.nl en jumbo.com (bij zoeken op 'jelly pudding'
Op cooponline.nl kan ik wel allerlei soorten kookpudding van dr. Oetker vinden, maar niet de jelly pudding.

In de bronvermelding de pagina over dit product van dr. Oetker, dan weet je ook waar je naar zoekt.
Eetsmakelijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding