Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een kookboek met koude maaltijden?

Hey!
Ik werk nu al ruim 1 jaar in een pizzeria. Doordat het avondwerk is moet ik daar ook vaak avondeten, logisch natuurlijk. We hebben een oven voor de pizza maar behalve frikandelle, visticks, patato wedges en pizza komt al het eten er ranzig uit. Dus leef ik al een jaar minstens 3 keer in de week op deze "maaltijden". Saldes en brood eet ik ook veel maar ik wil gevarieerder eten.
Weet iemand een kookboek of website met maaltijden die koud gegeten kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
721
Amadea
7 jaar geleden
Staat er niet eens een magnetron voor het personeel?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/koude-schotels/1001004001532263/?Referrer=ADVNLGOO002008I-G-24563481395-S-69259941884-1001004001532263
Ritsuka
7 jaar geleden
je kunt er ook voor kiezen om in de middag warm te eten, en dan in de avond tijdens je werk brood
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een kookboek zou ik niet weten. Wel zou je kunnen denken aan een thermosjar, met extra grote opening, waar je maaltijdsoep of andere warme hap in kan meenemen.
http://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Thermosbakjes/Everyday-food-jar-thermos-lekdicht
Als er plek op je werk zou zijn voor een electrisch plaatje ofzo of dat je ergens een campingstelletje veilig neer zou kunnen zetten dan zou je wat kunnen opwarmen.
Ook kan je dingen als gekookte aardappels, rijst en een blikje vis en wat groente meenemen. Of een wrap maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er blijft niet veel anders over dan salades en broodgerechten in de 'koude keuken'. Je kunt evtl. ook wraps vullen met koude vullingen maar dat is een kwestie van smaak.