Is er een eenvoudige manier om te berekenen wat ik per maand aan de lease-auto voor mijn werk betaal?

Op mijn salarisstrook wordt een maandelijkse bijdrage auto van € 74,83 vermeld en een maandelijkse bijtelling van € 297,98.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De bijdrage is het bedrag dat je aan je werkgever betaald.
De bijtelling is het bedrag voor de Fiscus. ligt aan het soort auto 25% 20% o 14% van de nieuwwaarde X het belastingtarief waarin je valt. Dus ga je over een belastingtarief heen komt alleen dat deel wat weer hoger is in het hogere tarief is wat lastig rekenen dan