Op welk tijdstip zou jij aan willen komen op je sollicitatie gesprek?

- 1 dag te vroeg :)
- 1 uur te vroeg.
- 10 minuten eerder.
- exact op tijd.
- 10 minuten later.
- 1 uur later.
- 1 dag later :)
- nooit :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

1 uur te vroeg, minimaal.
Liever te vroeg dat ik ergens in de buurt een kop koffie ga drinken dan dat ik 1 minuut te laat ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

1 uur te vroeg...

Omdat er altijd wat tussen kan komen onderweg...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 minuten eerder, alleen als je aankomt en na een half uur pas te horen krijgt dat hij 't was vergeten.. nja dan vraag je je af wat voor een bedrijf 't is.. dessalniettemin goed naar me zin gehad daar;)! paar weken. daarna heb ik maar vrij genomen.. 0 uren contract ghehe!

Toegevoegd op 11-06-2009 10:36:05
wel een domme vraag eigenlijk? spreekt dit niet voor zich..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
absoluut niet Andy, iedereen denkt daar toch anders over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar kom op? - 10 minuten later.
- 1 uur later.
- 1 dag later :)
- nooit :).. dit meen je toch niet serieus? wat voor een ezel ben je als je te laat komt op je sollicitatie. en dan nog wel express? leg mij dit is uit dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onverschillige mensen zijn er ook; je maakt de gekste dingen mee!
Exact op tijd, want dan voel ik me zekerder. Ik wens me altijd te houden aan het criterium 'precies op tijd komen' en dat lijkt vrijwel altijd. Dat geeft me houvast en krijg ik niet de zenuwe.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Ik dacht dat ik dat alleen had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. Ik dacht dat ik dat alleen had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou nou Rustig aan do(e)un.... _ ja?
Vertrek van huis ruim van tevoren, voor het geval er onderweg iets tegenzit. De tussentijd gebruiken om in je hoofd nog wat dingetjes door te nemen, en me dan 10 minuten van te voren melden.

Toegevoegd op 11-06-2009 10:37:38
Bij exact op tijd kan het overkomen alsof ik me nog heb moeten haasten, en dat kan onterecht anders/verkeerd overkomen. Vandaar die 10 minuten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer ik afhankelijk zou zijn van een aantal factoren die op de weg mee kunnen spelen dan plan ik altijd een uur extra om ergens te komen. Een gemiddelde file duurt 20 minuten en je zou net maar de pech hebben dat je er 3 hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 minuten te vroeg.

Dan heb je nog tijd voor een kort gesprekje met de secretaresse en een kopje koffie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... en bezoekje aan toilet! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's ook niet onbelangrijk.
ik kom altijd en overal iets te vroeg aan, dus ik stem voor 10 min.
14 jaar geleden
10 min te vroeg . Zo kun je rustig je voorbereiden op het gesprek en geen stress om te laat te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kom vijf à tien minuten vóór de afgesproken tijd aan. Ik plan het veel ruimer, maar ga niet eerder dan tien minuten voor de afspraak naar binnen.

Het kan dus best dat ik een half tot een heel uur van tevoren in de buurt (op enkele minuten loopafstand) ben, maar ik maak het een potentiële werkgever niet moeilijk doordat hij een uur lang een sollicitant in het pand heeft rondhangen, die dan weer kopjes koffie van de receptioniste/secretaresse moet krijgen etc.

Bovendien wil ik wel punctueel overkomen, maar niet als iemand die verder niets te doen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol nooit aan gedacht eigenlijk.. zo die jongen heeft weer niks te doen. zit hier al een uur te hangen haha! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal perfect antwoord.
Ik mis nog een optie: 'Overige' of 'Anders'

Ik zou vragen of ze naar mij toe willen komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 minuten te laat. En dan net doen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Aangezien ik niet echt opzoek ben naar een andere baan, en ze me flink meer zullen moeten bieden. En ik waarschijnlijk alleen kom solliciteren als ze me uitgenodigt hebben.

Dus dan gelijk even het pikkie uithangen, zodat ze weten dat ze met iets goeds moeten komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1. In jouw situatie inderdaad het juiste om te doen.
Erg goed dat je dat vermeldt, want ik had er zo nog niet over nagedacht, maar het is inderdaad afhankelijk van de situatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwah, waar ik ook solliciteer, ik laat in ieder geval zien dat ik me professioneel kan gedragen. Als ik die basis niet heb, hebben ze helemaal geen reden om 'met iets goeds te komen'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik in een heel andere wereldje/sigement zit. Als ik solliciteer kom ik er terecht via via, of omdat ze opzoek zijn naar iemand zoals ik.
Het is geen baan waar je een advertentie voor zal zien zegmaar. Dan moet je wel een beetje uit de hoogte doen, en doen alsof je wel iets beters te doen hebt. Hoe meer ze je zullen bieden. Zo werkt het gewoon in dit wereldje, wel leuk. Misschien niet iets om trots op te zijn.
Op tijd of net een tikje te laat. De voornaamste reden is dat ik kennelijk de stress van op tijd koemn nodig heb om tijden een dergelijk gesprek goed te presteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 minuten eerder.. dat komt het 'gezonds' over, denk ik ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 minuten op voorhand.
Zo heb je nog een buffer voor als je niet meteen vindt waar het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon op tijd ;)