Vakantie bij de albert heijn?

Ik ben het sollicitatieformulier aan het invullen, en je kan ook kiezen om niet in de vakantie te werken, mag je dan gewoon de hele vakantie vrij nemen? want als je wel in de vakantie wil werken mag je maar 4 weken op vakantie heb ik gehoord.
En ik heb alleen avonden ingevuld, en maximaal 8 uur per week, vinden ze dat te weinig om je aan te nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

Of dit te weinig is weet ik niet, het ligt eraan wat zij van je verwachten. Ik denk dat ze iemand eerder aannemen als die de vakantie doorwerkt, of gedeeltelijk doorwerkt, daar hebben ze doorgaans meer aan. Die is namelijk flexibel inzetbaar doordat hij of zij geen school of andere verplichtingen heeft.

En ik denk niet dat je dan de gehele vakantie vrij mag nemen, aangezien je collega's ook misschien op vakantie willen of vrij willen hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan ook wel, maar ik denk niet dat de keuze dan op jou zal vallen. Dit is ook niets persoonlijks, ze kijken puur zakelijk he!!
Je bent maar een nummertje in hun ogen
Ervaring met solliciteren bij AH: minimaal 2 avonden per week. Van half vijf tot half twaalf. Minder mocht niet. Alleen in het weekend (vanwege school) was niet toegestaan. Moest ook doordeweeks.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zeker drie weken in de zomervakantie wel aanwezig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze je aannemen moet je ook ingewerkt worden. Daar hebben ze dan de aankomen weken te tijd voor zodat je ook in de vakantie alleen kunt staat zonder alles nog te hoeven vragen.
Als ze je aannemen, kun je er zeker vanuit gaan dat je ook in de vakantie moet werken aangezien de vaste mensen ook hun vakanties nemen.
Waarschijnlijk kun je wel aangeven dat je een bepaalde tijd op vakantie gaat, maar als je niet weggaat, wordt je ingepland..
Groetjes

Toegevoegd na 44 seconden:
Je kunt dan wel vrijvragen voor een aantal weken, maar ik gok erop dat je niet meer dan 4 weken (maximaal) vrij kunt vragen.