Wat voor een soort bedrijven zijn er allemaal?

Ik wil later graag een eigen bedrijf, maar ik kan niet echt een bedrijf verzinnen. Ik moet dit gaan bedenken i.v.m school.

Graag goede reacties! alles is welkom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
Amadea
13 jaar geleden
Huiswerk is om zelf te maken. Als je zelf graag een bedrijf wilt kan je mij niet wijsmaken dat je niet weet wat voor soort bedrijf dat dan kan zijn....

Antwoorden (1)

Dat is wel een héél brede vraag en verre van specifiek. Er zijn tal van soorten bedrijven. Bedrijven zijn er in alle soorten en maten, van kleine starters tot grote multinationals.

Een paar voorbeelden: argrarisch bedrijf, industrieel bedrijf, commercieel bedrijf, non-profit organisatie..
Wat specifieker: verhuisbedrijf, energiebedrijf, farmaceutisch bedrijf..het zijn er zoveel!

Ik zou er nog eens goed over nadenken!