Hoeveel verdien je bij AH per uur als 18jarige als cassiere?

Het loon per uur verschilt per supermarkt, dus aub geen sites met standaard uurlonen oid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moeten wij dit weten als we niet weten bij welke supermarkt je werkt? je zegt het zelf al

Antwoorden (2)

Bij Albert Heijn vind je een parttime baan die meer dan goed betaalt. Heb je een contract tot en met 12 uur per week? Dan zitten vanaf nu ADV, vakantiegeld, vakantiedagen én winstuitkering direct bij je salaris. Dus dat is hoog.
In een vulploeg, een verkoop- of een kassateam ontvang je bruto per uur:
tot en met 15 jaar € 4,08
16 jaar € 4,71
17 jaar € 5,37
18 jaar € 6,08
19 jaar € 7,10
20 jaar € 8,27
21 jaar € 9,63
22 jaar € 11,17
23 jaar en ouder € 13,03

google :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 18 bent nemen ze je waarschijnlijk niet aan, je bent te duur.