Volgens mij hangt je wedde af van je rang in het leger. Zoals antwoordman al zei,komen daar dan nog eventuele toeslagen bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uit het forum van www.airwork.nl:

"Ik zal jullie een indicatie geven van wat je bij de Klu kunt verdienen. Ik ben kapitein-vlieger en 39 jaar en verdien ongeveer 65.000 Euro bruto per jaar. Dit is exclusief toelages voor oefeningen en uitzendingen."
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is natuurlijk een aardig salaris, maar steekt bleek af bij heel wat veilige kantoorfuncties. (hopelijk komt deze reactie wel door de censuur)