Rekening betalen via internetbankieren is dat mogelijk?

Het gaat om het betalen van lesgeld. Er is een acceptgiro aan de brief gehecht, maar via internetbankieren is het net even wat handiger (als het mogelijk is).

Er staat in de brief: Je kunt het lesgeld betalen met de aangehechte acceptgiro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Ja, naast het bedrag dat je moet betalen staat een reeks cijfers.

Als je over gaat maken bij internetbankieren, kun je 2 dingen invullen (op de gegevens na): opmerkingen en nog iets (ben de naam even kwijt), waar je volgens mij 4 vakjes hebt voor cijfers.

De cijfers die op je acceptgiro staan naast het bedrag vul je in die 4(?) vakjes in en dan kun je het overmaken. (wel de gegevens invullen uiteraard)

Toegevoegd na 5 uur:
Zoals hieronder staat; het betalingskenmerk bedoel ik dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, je moet dan het betalingskenmerk onderaan je acceptgiro invullen en verder de gegevens van degene waar je aan moet betalen. Maar dat zie je als je alles in moet vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan vanuit gegaan dat je kunt internetbankieren .
Bij de abn is het vrij simpel .
Je gaat naar de sitè en volg de instructies .
Klik op opdracht geven dan op betalen dan op acceptgiro .
Vul de gegevens + het bedrag en vergeet niet de 4 maal 4 cijfers in te vullen en druk op verzenden .