Wordt er geld gestort in het weekend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop het, dan kom ik met een kruiwagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de ing zaterdags tot 12:00 uur wel

Het beste antwoord

als iemand geld overmaakt in het weekend kan het soms wat langer duren voor het is overgemaakt. bedrijven maken in het weekend vaak geen geld over, daarom krijgen mensen over het algemeen hun salaris buiten het weekend om
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Correct!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je goed antwoordt snap die minnetje niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Het bedrijf Equens voert in het weekend geen betaling uit. Equens is verantwoordelijk voor betalingen tussen bedrijven en verschillende banken in Nederland. Hier zijn dus de Nederlandse banken van afhankelijk en niet de bank zelf zoals veel mensen denken. Dus vrijdag een overboeking uitvoeren kan bij je eigen bank voor een bepaalde tijd (dit verschilt per bank), daarna wordt het pas op maandag verwerkt zodat het vanaf dinsdag op je rekening staat.

Voor een betaling of overschrijving tussen twee interne rekeningnummers gaat via de bank zelf en niet via Equens.

Toegevoegd na 57 seconden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Equens