Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel gaat er van je salaris af als je geen loonheffing hebt toegepast?

Ik heb 2 baantjes dus heb bij 1 baantje geen loonheffing. Ik weet niet hoeveel ik hier verdien, moet dit nog even navragen. Uit nieuwsgierigheid vraag ik daarom nu hoeveel ik dan verdien, als het met loonheffing 4,75 of 5.61 is. Hoeveel is het dan zonder?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik bedoel natuurlijk loonheffingskorting!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ga er maar globaal van uit dat je ongeveer 66% overhoudt van je bruto salaris zolang je met die baan niet meer dan ongeveer 19.500 in een jaar gaat verdienen maar aangezien we al aan het eind van het jaar zitten zal dat niet lukken. Voor 2013 is het wat minder dan die 66%: 63%

Als je andere baan onder de ongeveer 6500 per jaar blijft kun je nog geld terug verwachten want dan is er te veel loonheffing bij je tweede baan gehaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het brutobedrag is wat je verdient.

Als je het brutobedrag per maand van je tweede baan weet dan kun je in de witte loonbelastingtabel aflezen hoeveel belasting er wordt ingehouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding