Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je na ontslag direct solliciteren naar een andere functie binnen het zelfde bedrijf?

Ik krijg geen vast contract. Er is nu een vacature voor een andere functie binnen hetzelfde bedrijf, kan ik hier gewoon op solliciteren en dat ik gewoon weer eerst een halfjaar krijg en geen directe jaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je dat je drie contracten hebt gekregen en nu weg moet en dat je vraag nu is of je in een andere functie weer bij nul contracten begint of bedoel je wat anders?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja hoor dat kan, en de arbeidsvoorwaarden zijn waarschijnlijk hetzelfde
Succes met je sollicitatie
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Ik begrijp je opmerking over de arbeidsvoorwaarden niet. Bij een andere functie horen toch andere arbeidsvoorwaarden, bijvoorbeeld een hoger salaris? Verschillende functies hebben zelden hetzelfde salaris, en daarbij komt nog dat de hoogte van het salaris in overleg moet worden bepaald tijdens de sollicitatieprocedure.
anneliez
10 jaar geleden
bedoelde meer de voorwaarden voor tijdelijk contract
Hier zit geen termijn aan. Tenzij je contract is afgelopen die voor de tweede keer is verlengd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2,5 jaar geleden ben ik bij het bedrijf begonnen op afdeling 1, ik heb toen eerst een half jaar gekregen, en daarna 2maal een verlening van een jaar. Nu wil ik dus naar afdeling 2 gaan solliciteren, mag dat dan dus direct? of moet ik eerst net als ik op afdeling 1 weer zou willen solliciteren, eerst 3maanden wachten?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding