Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verschil loon tussen Jumbo en AH?

Ik ben 17 maar als ik zie dat AH 5.66 bruto betaald en wat ik tot nu toe van Jumbo heb gevonden lijkt met dat eigenlijk wel een heel groot verschil? Misschien mensen die hier iets meer van weten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat klopt, bij de AH is het inclusief vakantiegeld wat je bij de Jumbo ook gewoon krijgt maar niet al in je uurloon mee berekend.

http://www.hrpraktijk.nl/topics/arbeidsvoorwaarden/nieuws/albert-heijn-wint-kort-geding-over-loon-inclusief-vakantiegeld

Toegevoegd na 1 minuut:
Elke vier weken krijg je salaris op je rekening gestort. Werk je met een contract van maximaal 12 uur per week, dan krijg je een all-in uurloon. Zo hoef je nooit te wachten op vakantiegeld en winstuitkering. Je krijgt dit namelijk direct met je salaris uitbetaald. Ook vakantiedagen en ADV worden meteen omgerekend in extra geld. Zo heb je een lekker hoog uurloon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding