Verschil loon tussen Jumbo en AH?

Ik ben 17 maar als ik zie dat AH 5.66 bruto betaald en wat ik tot nu toe van Jumbo heb gevonden lijkt met dat eigenlijk wel een heel groot verschil? Misschien mensen die hier iets meer van weten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Dat klopt, bij de AH is het inclusief vakantiegeld wat je bij de Jumbo ook gewoon krijgt maar niet al in je uurloon mee berekend.

http://www.hrpraktijk.nl/topics/arbeidsvoorwaarden/nieuws/albert-heijn-wint-kort-geding-over-loon-inclusief-vakantiegeld

Toegevoegd na 1 minuut:
Elke vier weken krijg je salaris op je rekening gestort. Werk je met een contract van maximaal 12 uur per week, dan krijg je een all-in uurloon. Zo hoef je nooit te wachten op vakantiegeld en winstuitkering. Je krijgt dit namelijk direct met je salaris uitbetaald. Ook vakantiedagen en ADV worden meteen omgerekend in extra geld. Zo heb je een lekker hoog uurloon.