Ja, die is er.

Op deze website http://www.nationaleberoepengids.nl/beroepskeuzetest/stap1 moet je vijf vragen beantwoorden, waarna je een lijst van voor jou geschikte beroepen als resultaat te zien krijgt. Je hoeft geen adres of andere gegevens in te vullen.
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig, was een beetje sceptisch. ..maar 5 vragen. Maar heb hen ingevuld en 2 van mijn banen stonden bij de uitslag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
weten jullie misschien ook een test waarbij je je niet je opleiding enzo hoeft in te vullen?
Antoni
10 jaar geleden
Je kan bij de genoemde test de vragen over je opleiding overslaan door meteen op de knop "Volgende" te drukken.
Reddie
10 jaar geleden
Grappig, was een beetje sceptisch. ..maar 5 vragen. Maar heb hen ingevuld en het sloeg bij mij dan ook nergens op.
Antoni
10 jaar geleden
Tis wel gratis!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig, was een beetje sceptisch. ..maar 5 vragen. Maar wel ruim 20 triljoen manieren om ze in te vullen. Mijn beroep stond bovenaan het gegeven lijstje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor mij werd geen geschikt beroep gevonden, haha. En toch ben ik leuk bezig, al zeg ik het zelf.
fisbel
10 jaar geleden
Geen beroepentest, maar wel een test waar je interesses liggen.
De uitslag geeft aan welke opleiding voor jou geschikt zou kunnen zijn.
En de opleiding geeft natuurlijk weer een indicatie welk beroep voor jou geschikt zou kunen zijn. http://fontys.icares.com/