16 jaar oud moet je zijn om achter de kassa te kunnen staan. En als je bij the body shop werkt moet je ook achter de kassa kunnen staan. Dus minimaal 16.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geldt eigenlijk voor vrijwel alle winkels. Of nee, gewoon voor alle.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vakkenvullers in supermarkten mogen op hun 15e al aan de slag, zolang ze maar niet achter de kassa staan.