Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een boek laten scannen naar digitaal formaat?

Ik wil voor mijn studie het studieboek inscannen, aangezien het nogal een dik boek is en ik vaak bepaalde (lange passages) moet verwerken in de uitwerking van de problemen. Is er een bedrijf dat boeken voor mij kan inscannen, zodat ik ook de mogelijkheid heb tot kopieren en plakken?

Liefst in de omgeving van Delft, Rotterdam of Amsterdam.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan in ieder geval via Internet, al zul je het boek dan wel een paar dagen kwijt kunnen zijn. Let goed op in welk formaat je het boek laat scannen ; wil je het nog kunnen bewerken, dan is een .doc of eventueel PDF verstandiger dan een Epub, waar je niet heel erg veel meer mee kunt doen dan er aantekeningen bij maken.

Het bedrijf uit de tweede link zit in Den haag, Voorburg, Leiden, Rijswijk en Rotterdam. De kosten vallen heel erg mee moet ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik denk alleen dat het te prijzig gaat worden, 50-60 euro per boek extra uitgeven is een behoorlijk bedrag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat kan ik me voorstellen. Kun je beter een extra papieren exemplaar bestellen en dat in stukjes snijden die je makkelijk kan meenemen /bewerken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding