Wat is de maximumleeftijd voor t afsluiten van n leerovereenkomst (een tech. opleiding) bij Defensie ?

Ik kan het nergens uit halen. zelfs op deze link:
https://werkenbijdefensie.nl/opleidingsniveaus/leerovereenkomst-techniek-mbohbowo.html

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meer weten? Wil je meer weten over een Leerovereenkomst Techniek bij de Marine? Vraag dan een voorlichting aan of stel je vraag via onze social media. Je kunt ook vrijblijvend mailen naar mtg.ishak@mindef.nl of bellen met 06-26434218. Heb je juist vragen over de Leerovereenkomst Elektrotechniek bij de Luchtmacht? Vraag dan een voorlichting aan of stel je vraag via onze social media. Je kunt ook vrijblijvend mailen naar wervingsmanager4@werkenbijdefensie.nl, of bellen met 020 520 1351. Gewoon even bellen......die mensen van werving en selectie zijn ook net mensen....... Je moet een VMBO diploma hebben, dus minimaal 16/17. Maximaal kan ik inderdaad ook niet eruit halen.

Antwoorden (1)

Ik zou het ook niet weten heen het zelf ook al op proberen te zoeken maar kan het ook niet vindenken wel heb ik een tip gekregen van een militair: hije zei dat je het beste een leerovereenkomst kunt afsluiten wanneer je nog geen 18 bent want wanneer je 18 bent kun je solliciteren en word je intern opgeleid ook deze opleiding woed Door defensie betaald. Wanneer je geen 18 bent kun je het beste een leerovereenkomst afsluiten want dan word je opleiding betaald en heb je baan garantie bij defensie.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.