Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk salaris past bij de functie technische ondersteuning?

Aanstaande dinsdag teken ik waarschijnlijk mijn contract als technische ondersteuning voor klanten. Dit is een bedrijf van vier man waarin ik telefonisch en via teamviewer klanten help met het instellen van hun patronen middels Domotica. Concreet is dit het instellen van wat er gebeurd na bijvoorbeeld elf uur 's avonds (lampen uit, gordijnen dicht) middels dit Domotica systeem wat ze verkopen. Ook zal hier een stukje sales bijkomen. Ik ga geen leiding geven. Ik kom uit de detailhandel en heb geen idee wat ik in deze richting moet gaan verdienen.

Jullie een idee? Alvast bedankt!

Aanvullende informatie:
Ervaring: 4.5 Jaar detailhandel. 0 Jaar technische ondersteuning.
Leeftijd: 21 jaar
Geslacht: Man
Genoten opleiding: MBO 4 Handel
Provincie: Gelderland
Huidige salaris: €8,50 per uur (inclusief bonussen)
Op het moment bezig met een zelfstudie Informatica (eerste jaar)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zijn er collega's die hetzelfde uitvoeren, en wat verdienen zij? Wat verdiende je voorganger en waarop was dat gebaseerd? Hoeveel sollicitanten waren er en stak jij er met kop en schouders bovenuit?
Kortom je salaris kan op vele externe en interne zaken gebaseerd zijn.
Mijn inschatting van de functie is: alles boven het minimumloon is meegenomen. Start daarmee in je nieuwe baan en laat zien wat je meerwaarde is voor het bedrijf. Pas dan kun je spreken over een onderhandelingspositie voor je salaris. Veel succes in je nieuwe baan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, het is in ieder geval meer dan het wettelijk minimum loon voor 21-jarige = € 6,98, € 6,61, € 6,28 afhankelijk van het aantal uren dat men per week werkt (zonder bonussen).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding