wat betekent uitloop mogelijkheden bij een salaris?

Het betreft hier een mogelijke herplaatsing, waarbij een werknemer geplaatst wordt op een functie van een gelijkwaardig niveau. Dan zou de werknemer zijn salaris behouden inclusief de uitloopmogelijkheden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Dat er verhogingen niet onmogelijk zijn . Door nieuwe taken of ? Dus positief . Je wordt geen loopjongen :) of verplicht uitgelaten .:) of je mascara wordt ook niet nat gemaakt . Bij de manege spreekt men ook van uitloopmogelijkheden maar daar wordt heel iets anders mee bedoeld . Succes met je nieuwe baan .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Wat bedoel je met het vraagteken?
De uitloopmogelijkheden worden de jaarlijkse cao salarisverhoging mee bedoeld en indien can toepassing een periodiek omhoog in je salarisschaal. Dus met behoud van je huidige salaris incl. periodieke verhogingen.