kan ik forensisch rechercheur worden als ik aan 1 oor doof ben?

ik ben aan mijn rechter oor doof en ik wil forensisch rechercheur worden, kan dat dan nog?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K
Antoni
8 jaar geleden
Kijk voor meer informatie over het beroep van forensisch rechercheur ook eens op: http://www.nationaleberoepengids.nl/Forensisch_Rechercheur.

Antwoorden (1)

Geen probleem. Ik ben wat jij wilt worden. En sterker nog, ik ken een collega die nog maar 40% hoort. Op een PD zijn met name je ogen het belangrijkste. En er zijn veel aspecten buiten het PD om, denk aan laboratoriumwerkzaamheden. Daar is een goed gehoor ook geen must. Succes met solliciteren!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Wat is een PD?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank u Ceacar6. Klopt.
Antoni
8 jaar geleden
Goed om te weten dat het klopt! Dank je, Ceacar6!