Ik hoorde van iemand dat je bij elke in elke baan als junior moet beginnen na je opleiding(en), klopt dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is wel wat kort door de bocht. Maar het is voor veel beroepen wel gebruikelijk dat je met een paar jaar werkervaring doorgroeit naar een hogere functie.

Kijk ik naar mezelf, dan ben ik na mijn vooropleiding echt niet als junior op mijn vakgebied begonnen, maar op een wat hoger niveau. In de jaren daarna ben ik wel door mijn werkervaring en bijgespijkerde kennis echter nog wel verder doorgegroeid.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Precies: het is niet dat je VERPLICHT MOET beginnen als junior; maar het is wel heel erg gebruikelijk.