Op welke website kan je inschrijven voor thuiswerk zonder inschrijfgeld te betalen?

Welke site wat betreft thuiswerken is betrouwbaar, en waar is het gratis deelname?
Ik wil iets in de erotische branche doen, niet webcammen maar e-mail en sms-en.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Reddie
8 jaar geleden
Achter zo'n website zitten mensen die, zeg maar, de personeelsadvertenties verzamelen en invoeren.
Die mensen moeten ook eten.
Dus zo'n website zal niet gratis zijn, tenzij ze hun inkomsten uit (hinderlijke) reclame weten te verwerven.
tinus1969
8 jaar geleden
Zulke sites bestaan niet; er is namelijk bijna geen aanbod aan betrouwbaar thuiswerk, maar een enorme vraag. Het betrouwbare aanbod wordt dus weggedrukt of bedolven.

Antwoorden (1)

Mailen/smsen kan goed verdienen, maar je moet er wel genoeg fantasie voor hebben. Het verdient goed, maar het is niet makkelijk om steeds maar weer te blijven boeien. Voor de een is het een makkelijke manier van thuiswerken, terwijl het een ander veel moeite kost.

Ik heb een linkje bijgevoegd van een website waarop je je gratis kunt aanmelden voor chatwerk zodat je het kunt proberen. Veel succes.