Guldens hebben er niks me te maken, het gaat erom hoe lang een uitgeschreven cheque geldig is.
Heb het ff nagekeken en op een ander forum zegt de een 10 en een ander 30 jaar.
Je zegt er niet bij wanneer die cheque is uitgeschreven.
Sowieso zou ik hem gewoon innen, dan kom er vanzelf achter en zelf al is ie niet meer geldig: Misschien heb je geluk.

Ik vond laatst een cd-bon in guldens en die nemen ze ook nog gewoon aan. (we moesten wel ff nadenken over de koers..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De vordering is erg oud. Dus ik denk niet dat je hem nog kunt innen. Na vijfjaar is die nu wel verlopen.
ronron1212
13 jaar geleden
Guldens kun je nog inwisselen, maar een cheque met guldenbedrag is waarschijnlijk vervallen per 1-1-2002. Voor alle duidelijkheid kun je contact opnemen met de helpdesk van DNB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon indienen bij je bank. als er geen 'geldig tot' op staat vermeld is die cheque nog gewoon te innen. reken wel op mogelijke admin kosten.