krijg ik mijn wajong met terug werkende kracht?

ik ben verhuist en de huurbaas had mijn inschrijf formulier te laat ingeleverd daardoor is mijn uitkering stop gezet zonder dat ik het wist nu heb ik een adreswijziging moeten sturen naar zwolle en moet ik afwachten hoelang het duurt tot ik weer geld heb ondertussen zit ik zonder geld en boodschappen en ben zwanger waar ze niks aan willen doen. weet iemand hoelang dit duurt? en of ik dan extra geld krijg om alsnog alle rekeningen te kunnen betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bel Wajong zelf op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is heb je een contactpersoon bij de Wajong, die je hier antwoord op kan geven én mee kan helpen. Vraag eventueel een voorschot. Succes!