Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

overschrijf brief, adres/postcode moet er ook op?

Via marktplaats heeft diegene alleen zijn rekeningnummer gegeven en ter name van.
Moet ik de rest niet invullen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik maak het geld over via de post, ouderwetse manier dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
908

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je het geld per internetbankieren wilt overmaken. Dan is inderdaad alleen de naam en het rekeningnummer voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maak het geld over via de post, ouderwetse manier dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus gewoon geld in een envelopje bedoel je? Dan moet je wel een adres en postcode hebben ja. Maar dan heb je het rekeningnummer weer niet nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via een overschrijvingskaart/brief
rebecca
14 jaar geleden
dan denkt hij dat je via de bank wil betalen. mail hem gewoon effe dat je het via de post wil doen

Andere antwoorden (3)

Ja op de overschrijvingskaart moet het adres erop, omdat ze het willen controleren, een schrijffout in het rekeningnummer is snel gemaakt. Voor jou trouwens ook handig zo weet je gelijk waar die persoon woont, geeft toch iets meer vertrouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee volledig adres hoeft niet perse. Ik heb ook nog ouderwetse overschrijvingen en heb ook pas nog iets gekocht op MP.

Naam, bedrag en woonplaats is voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,op een overschrijfformulier hoeft tegenwoordig alleen maar de naam, rekeningnummer en het bedrag vermeld te worden. optioneel kun je nog een omschrijving bijvoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding