Kan ik een ww uitkering aanvragen zonder vaste woon of verblijfplaats?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag al gesteld: http://www.goeievraag.nl/vraag/financien-werk/overig/vaste-woon-verblijfplaats-recht-ww.84827
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dan word je als " zogenaamde spookburger " gezien en krijg je niets.

Antwoorden (2)

Nee dat kan gelukkig niet. Anders kan iedereen het zo doen. Je moet ook bewijs hebben dat je hebt gewerkt en werk wil hebben/zoeken. Je kan sowieso beter werk zoeken. Goed voor de economie, welvaart en het is sociaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je dakloos bent en een uitkering aan wil vragen, dan heb je een adres nodig waar je post van de gemeente kunt ontvangen. Daar moet je zelf voor zorgen. Je moet alles doen wat in je vermogen ligt om je ergens in te schrijven, bijvoorbeeld door een kamer te huren of je te laten registreren op het adres van een kennis. Zonder adres krijg je geen uitkering.
Amadea
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
aanvulling ww krijg je niet van de gemeente maar een adres moet je wel hebben