Wat verdient een schipper binnenvaart als hij in ploegendienst werkt ?

Hoeveel verdien je dan als je 2 weken lang op een schip werkt en dan weer 2 weken niet en dat dan om en om

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Kapitein heet zo iemand en tussen de € 4000 en €5000 nagelang ervaring en bedrijf waar je bij werkt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
Ik vind lagere bedragen en het heet wel schipper op de grote vaart heet het kapitein dus heb je een link met die bedragen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn vader was kapitein mijn oom is kapitein mijn broer is kapitein en ik heb er al mijn papieren voor dus
En schipper is een eigenaar / kapitein bij een schip van een rederij praat je echt over een kapitein.
En dat is alleen onofficieel officieel is het allemaal kapitein
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh En met wat je op internet vind heb net even me huidige baan opgezocht en ik verdien meer dan het dubbele dan wat er op internet staat.
ronron1212
9 jaar geleden
Klinkt leuk maar
http://www.cbrb.nl/publicaties/alle-publicaties/35-informatie-voor-werkgevers/739-loontabel-1-januari-2014
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je dan eerst juli 2014 pakt geven ze €3329 nog iets op maar zoals al dit soort lijstjes is het minimum loon.
Dit is trouwens alleen loon met zaterdag/zondag toeslag en 16% onregelmatigheidstoeslag .
Mis daarbij nog de vergoeding per dag voor eten is toch iets van €4 per dag dat je aan boord zit.
En ik kreeg vroeger ook nog gevarengeld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar voor je zover bent, zal je eerst vaartje moeten opbouwen. En dit voor een mager hongerloontje. (Ook eigen ervaring).. 100 uur in de week werken is niets..
ronron1212
9 jaar geleden
vergoeding voor eten is geen loon. dan nog kom ik net aan het dubbele