Hoe vind ik mijn gedownloade bestand terug?

Na stap 2 selecteren bestand kom ik niet bij mijn documenten waar het bestand klaar staat

[toevoeging moderator: Het gaat hier om de financiële dienst Yunoo: http://www.yunoo.nl/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Handig is om, als je een bestand download via IE dit geval is om het vinkje bij "dit venster sluiten nadat de download klaar is weg te halen"
Dan wordt je automatisch doorgestuurd naar openen of uitvoeren

2 probeer het bestand opnieuw te downloaden en kijk in dit geval beter waar het wordt neergezet.
Hij zal wel vragen om hetzelfde bestand te overschrijven
of zet er een eentje achter het geval van vista of windows 7
cancel dat en kijk daarna in de map voor het originele bestand
13 jaar geleden
Internet explorer download standaard in je (als je bijvoorbeeld windows 7 gebruikt) DOWNLOADS folder.

Door " START - DOWNLOADS " aan te klikken kan je dan bovenin zien wat je standaard download lokatie is in Windows 7 en Internet explorer, daar zou het bestand van Yunoo dan waarschijlijk ook staan.

Succes!