Hoe boek je onderlingen overboekingen tussen verschillende rekeningen

Toewijzen van transacties naar je eigen rekeningen (1. af en op de ander 2. inkomsten) hoe word dat opgelost door het systeem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je kan kruisposten gebruiken.
Deze posten worden dan herkend indien beide rekeningen gedefinieerd zijn in yunoo.

Let wel op dat zowel de plus als de min in de overzichten worden meegenomen, hetgeen in sommige gevallen niet wenselijk is. Hier kan je dan opteren om de posten uit te schakelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat bij de yunoo-help (help> zoek op uitschakelen) uitleg hoe je met kruisposten kunt werken of overschrijvingen kunt negeren. sowieso wel handig om eens te kijken wat er allemaal kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De goede antwoorden zijn inderdaad gegeven. Onderlinge overboekingen worden aangepakt door er kruisposten van te maken. Bekijk de tips-pagina (link) voor alles rondom kruisposten.