Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik "Hello kitty" producten voor de groothandel inkopen?

Hallo kan iemand mij vertelen waar ik hello kitty producten kan inkopen,ik ben een zelfstandig ondernemer en wil deze prodcuten als aanvulling van mijn winkeltje promoten!!!

Groet Silvana

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hello kitty komt officieel uit Azie, daar zijn natuurlijk nog veel meer dingen van Hello kitty te vinden dan in europa. Via Ebay kun je ook vaak Hello kitty dingen kopen, weet niet of je ze heel goedkoop kan inkopen, maar als het een gewone veiling is kan het zo zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zentrada.nl is een groothandelmarktplaats. Zij hebben ook Hello Kitty spulletjes. Maar ik weet niet of je zoiets bedoeld.

Heb je toestemming om Hello Kitty spullen te verkopen? Meestal moet je voor merk artikelen een vergunning van de producent hebben om de artikelen te verkopen.

Ebay was aangeklacht door producenten o.a. Louis Vuitton
en heeft verloren. Niet alleen omdat nep-merken van Louis Vuitton werden aangeboden op Ebay, maar moest ook miljoenen betalen aan parfumfabrikanten omdat hun produkten, geen nep maar de echte merken, werden verkocht buiten de officiële winkels om. Nu is Ebay geen gewone winkel, maar zo'n vergunning geldt voor iedereen die merkartikelen te willen verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn zelfs hele huizen die je kan laten bouwen :
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding