Ik zoek een groothandel om passe-partout en andere fotografische spullen in te kopen. Kent iemand een winkel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Er bestaan groothandels in fotografiematerialen, zoals Pixmania-Pro. Die richt zich voornamelijk op digitale spullen.
Als je op zoek bent naar passe-partouts en normale lijsten, dan kun je ook heel goed terecht bij Makro en Hema (geen groothandel, maar wel betaalbaar).

Toegevoegd na 2 minuten:
Of kijk eens op de website van online winkels Passe-partout in Nijkerk. Ze leveren alle maten passe-partouts.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.lenfra.eu/

Deze zijn gespecialiseerd in fotolijsten ed en hebben 1001 dingen op het gebied van foto's enz. Vreden ligt 10 km voorbij Winterswijk net over de Duitse grens

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is Duits zij is Nederlands en beide spreken ze zowel Duits als nederlands