Ik heb een cadeaucard van free record shop, waar kan je die nu nog inleveren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Hans zelf? Hij woont nog ergens in Wassenaar....
Ritsuka
9 jaar geleden
Hoorde vandaag op de radio dat Free Record Shop in 1 of andere boekhandel zit nu

Antwoorden (1)

Als ik het goed begrijp kan je ze inwisselen voor een boekje met bonnen ter waarde van 50 euro. Echter weet ik niet zeker of die actie nog steeds loopt.

De consumentenbond en Kassa hebben het behandeld op hun website. Link 1

Verder is de vraag al eerder gesteld op Goeievraag, link 2. Hieruit spreekt weinig hoop dat je nog iets kan krijgen voor je bon/kaart. Meerdere websites vermelden dat je geen recht ergens op hebt.

Hopelijk ben je nog op tijd voor de actie, zodat je het kan omruilen voor een boekje met bonnen. Ik weet niet wat voor bonnen dat zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat er op klacht.nl heel veel klachten staan van mensen met hetzelfde probleem als jij hebt. Echter lijkt het dat de FRS niet reageert op de klachten. (link 3)