Onder welke branche valt relatiebemiddelingsbureau?

En als daar geen aparte branche voor is waar valt het dan wel onder?

Toegevoegd na 30 minuten:
Voor alle duidelijkheid: Het gaat over de keuze van branches om een onderneming te starten en die ook valt onder beroepsaansprakelijkheid branches.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dat ligt er nogal aan welke verschillende branches jij allemaal onderscheidt. Er zijn allerlei indelingen in branches te maken, heel uitgebreid en minder uitgebreid. Uit welke branches kan ik allemaal kiezen als antwoordgever?

Zonder zo’n keuzelijst zou ik relatiebemiddelingsbureaus indelen bij de branche "Dienstverlening".
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat over branches van aansprakelijkheidsverzekeringen voor ondernemers als relatie bemiddelingsbureaus.
Antoni
9 jaar geleden
En je kan niet kiezen uit een lijst?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel maar ik vind geen enkele gepaste. https://www.beroepspolis.nl/beroepen.php
Antoni
9 jaar geleden
Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf van die website via https://www.beroepspolis.nl/klantenservice.php. De klantenservice kan je bereiken tijdens kantooruren via telefoon, e-mail, chat en Twitter.
Beroepspolis Klantenservice: 020-7988698.
E-mailadres: info@beroepspolis.nl.
Chatten kan via de website https://www.beroepspolis.nl/klantenservice.php. De medewerkers van de klantenservice kunnen je het beste vertellen waar een relatiebemiddelaar onder valt of het beste bij past.