krijg ik nog huursubsidie ?

ik verdien zelf 1080 p/maand en me zoon gaat 800-1000 per maand verdienen.
en hij wordt 18, krijg ik dan nog wel huursubsidie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je profiel staat dat je zelf nog maar 17 bent, dus een bijna 18-jarige zoon lijkt dan een hele ingewikkelde aangelegenheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'n goeie simplynotedit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenk dat gestelde vragen ook voor anderen geplaatst kunnen worden. Kids hebben bv een account op GV,
en de ouders niet.
Meerdere vragen op GV hoeven geen betrekking op de vraagsteller te hebben.
Anders zou men op het laatst een goed profiel van iemand kunnen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je ook gelijk in sxiopo - maar het geeft wel een vertekend beeld als je niet aangeeft dat je voor iemand anders een vraag stelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag het voor me moeder... als vraag ik iets voor de buurman kan mij niks boeien...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dirk, het gaat ons ook niet aan voor WIE je iets vraagt, maar het verduidelijkt wel de vraag als jij aangeeft dat je het voor iemand anders vraagt - anders krijg je zulke reacties als we hierboven hebben gehad - dat we er niets van snappen en het idee hebben dat we voor de gek worden gehouden.

Antwoorden (3)

op onderstaande link kun je uitrekeken of je er recht op hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de informatie van de belastingdienst is een naast familielid als ouder of kind waar mee u een gezamenlijk huishouden voert GEEN toeslagpartner: U blijft dus gewoon uw huursubsidie houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar www.toeslagen.nl, kan je het zelf uitrekenen.