Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de kilo prijs van eikels?

ik heb eikels geraapt en heb een zak van 2 kilo eikels nu. Het schijnt dat vee erg dol is op eikels.
Nu is het maar 2 kilo, maar ik zou graag de kilo prijs willen weten.
Wie helpt mij?!
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
je kunt ze gratis in de GFT-bak kwijt - kost je helemaal niets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een GFT-bak??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een kunststof bak waarin je GFT afval kunt verzamelen en aanbieden bij de afvalophaaldienst, dus in het geval dat de gemeente uit milieuoogpunt het afval gescheiden ophaalt en verwerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Varkens schijnen eikels )(die van eikenbomen) lekker te vinden. Dus vraag het na bij een varkensboer of bij een kinderboerderij als ze daar varkens hebben of hangbuikzwijntjes. Wilde zwijnen zullen ze ookwel lusten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er is geen afgesproken kiloprijs voor
Eikels, en ik denk dat Bijna niemand tegenwoordig meer eikels koopt, zoals vroeger bijvoorbeeld de
Boswachter deed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Varkens schijnen eikels (die van eikenbomen) lekker te vinden. Dus vraag na bij een varkensboer of bij een kinderboerderij, als ze daar varkens hebben of hangbuikzwijntjes, of die boerderijen behoeft hebben aan jouw verzameling en wat zij er voor willen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding