Waar kan ik een spreekbeurt over Steve Jobs vinden als voorbeeld voor degene die ik nu ga maken? (ben nu 11 jaar)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je kan zijn Documentaire Kijken (als die er is) of zijn Levensverhaal in die nieuwe Boeken lezen, Wel mooie Onderwerp maar zorg ervoor dat je er veel over kan vertellen en geen saaie dingen vertellen das een tip ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Engels een beetje goed is, zou je Pirates of Silicon Valley kunnen kijken. Dat is een tv-film eind de jaren '90 over zijn geschieden en die van Apple, tot en met de introductie van de eerste iMac.