Het is niet mogelijk om daar een vast bedrag voor te noemen. Wajong-uitkeringen (en ook b.v WAO en bijstand) volgen het minimumloon.

Het minimumloon wordt 2 maal per jaar aangepast aan de aan de gemiddelde ontwikkeling van de cao-lonen in Nederland. (1 jan en 1 juli). Stijgt het minimumloon, dan stijgt ook de Wajong-uitkering met hetzelfde percentage.
(Wajong is ongeveer 75% van het minimumloon)

Als je jonger bent dan 23, dan stijgt je uitkering jaarlijks ook automatisch, tot je 23 bent. Dan zit je op het maximum. Bovendien heb je nog recht op een (kleine) tegemoetkoming i.v.m. de zorgverzekeringswet, als je jonger bent dan 23.

Veel meer te lezen hier:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/wajong/vraag-en-antwoord/hoe-hoog-is-mijn-wajong-uitkering.html