Keert www.247discount.nl wel uit?

In januari heb ik mij aangemeld bij 247discount.nl. Als ik mij zou aanmelden bij Het Zilveren Kruis via www.247discount.nl, zou ik via deze site 42,50 ontvangen. Omdat het bedrag nog steeds niet op mijn account staat bijgeschreven heb ik contact gezocht. Men gaf aan, dat het aanbod wel op de site stond, maar verlopen was. Desondanks had men pogingen gedaan om het bedrag bij Het Zilveren Kruis te incasseren, echter zonder resultaat. Een klant mag toch niet de dupe worden van een fout van 247discont?

12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je zeker weet, dat je tijdens het aanmelden nergens kon zien, dat het hier om een verlopen aanbieding ging, dan sta je in je recht, en moet 247discount je die 42,50 uitbetalen.

Maar daar is dan ook alles mee gezegd, want je zult moeten aantonen, dat je op een geldige actie bent ingegaan. En dan ben je er nog niet, want de kosten die je zult moeten maken om je recht ook echt te krijgen zullen al snel hoger zijn dan 42,50. En dat weten ze bij dscount.nl natuurlijk ook wel, en daarom krijg je je geld niet. Niemand stapt voor 42,50 naar de rechter.

Je kunt nog proberen om via Zilveren Kruis die 42,50 los te peuteren. Het zou best eens zo kunnen zijn, dat Zilveren Kruis slechte ervaringen heeft met 247discount, (ZK is er niet meer te vinden!) en dat ze het vervelend vinden, dat jij met een verkeerde voorstelling van zaken, een zorgverzekering hebt afgesloten. Misschien nemen zij hun verantwoordelijkheid.

247discount lijkt mij geen betrouwbare site om zaken mee te doen. Links als about us en contact us, werken helemaal niet, en de aanbiedingen zijn ronduit idioot.
Zo staat er bij ZEKUR zorgverzekering letterlijk dat je 0,00 Euro korting krijgt, en bij het kopen van DVD's krijg je 1% korting. D.w.z. dat je 9,90 betaalt voor een DVD van een tientje. Probeer het nog bij Zilveren Kruis, en neem anders je verlies. Je bent in ieder geval een ervaring rijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joro
12 jaar geleden
Inmiddels heeft www.247discount.nl er toe besloten om mij alsnog het bedrag uit te keren. Het argument daarvoor is dat men tevreden klanten wil. Logisch, want zij zijn tussenpersoon en ze moeten hun inkomen van de klanten hebben. Ik vind het een zeer goede besluit!