geen logo meer bij TNT/PostNL , wie weet waarom dat zo is?

Er wordt laatste tijd witte bus post bezorgd, zonder logo's.en dat vind ik niet prettig, Dat brengt criminelen op ideen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bus beplakte sticker bedoel ik, nu is busje helemaal wit zonder reclamesticker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K
bamibal
11 jaar geleden
Er worden hier begin december ook pakjes bezorgd, met een wit paard zonder stickers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Min punt voor je, ik heb het over TNT/PostNL met officiele stickers, om herkenpunt van maken. Als politie ook zonder stickers en zonder herkenbaar politie jas, zonder legitimatiebewijs, dan ga je ook onbetrouwbaar kijken uit je raam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onze pakketten worden al tijden bezorgt in een bus zonder logo. Subcontractor van TNT.
MissBiggie
11 jaar geleden
@bamibal LOL
@Perceel, waar is je gevoel voor humor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
humor heb ik wel, maar daar gaat het niet over...:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Perceel: dit is een bus die gekocht wordt door een zzp' er die 200 pakjes per dag moet bezorgen en alleen geld krijgt als het pakje is aangenomen (anders moet het pakje weer mee terug). Die bussen hebben vaak wel een bordje onder het raam maar daar gaat het verder niet om: heeft de bezorger postnl kleding? Zo nee: dan kun je vragen om een postnl legitimatiebewijs. Dat ze geen groot logo op de bus hebben komt omdat ze dat zelf moeten betalen en vaak ook nog wel andere dingen doet met die bus. Maar leg nu eens uit wat er nu door criminelen gedaan kan worden? Ik moet bijvoorbeeld wel op mijn postnl jas/kleding letten. Dat mag ik niet zomaar laten slingeren want inderdaad dan kan een crimineel aanbellen en met die jas onder valse voorwendselen makkelijker binnenkomen maar dat kan die crimineel ook door zijn auto een straat verderop te zetten. Wat heeft die witte bus daar mee te maken?

Het beste antwoord

Ik heb het toevallig gevraagd aan de postbezorger afgelopen week; heeft te maken met bezuinigingen. Hij droeg dan nog wel een Postnl jas, maar dat was dat. Ik snap je punt wat betreft betrouwbaarheid. Maar ik denk dat Postnl daar nog niet bij stil heeft gestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
like + pluspunt voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Het kan zijn dat er 'losse' bezorgers zijn ingehuurd om de post te bezorgen. Misschien omdat ze zelf niet genoeg mensen hebben, misschien omdat het goedkoper is. d
Ik zie het verband met criminelen niet zo goed. Als mijn pakje bezorgd wordt, maakt het mij niet uit of PostNL dat doet, of de paashaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Criminelen kunnen daar misbruik van maken, door witte bus rijden met nep pakket, dan komen ze bij jou en dan kijken criminelen rond of het veilig is , dan beroven ze je, dat was mijn gedachte, en als bus beplakte met officiele stickers dan is meer gerustellend, zeker voor ouderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik een pakje krijg, komt de bezorger niet verder dan de mat voor de voordeur. Bovendien heeft hij dan een doos in zijn handen met mijn naam en adres er op. Dus criminelen die lukraak rondrijden met loze pakjes om veiligheid te checken - ik geloof er niet in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kunnen ze met elk willekeurig busje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is wel paar keren gebeurd, het was ook zelfs op tv! Zognaamde bezorgers die zeggen dat je pakket hebt, en of je wil afrekenen. Raad eens, doos met stenen en bezorger is gevlogen met je geld...Dat is ook vorm van criminaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betalen voor een pakket dat je niet besteld hebt???
TNT/post heeft tegenwoordig veel zzp er die het werk doen dat is erg goed koop voor ze. Veiligheid dat is niet een van hun hoofdpunten
ronron1212