hoe lang duurde voor de geld is in in mij rekening in abn amro? Het is van ING naar ABN Amro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Duurt minimaal een dag. Tenzij je het in het weekend overboekt, want ABN-Amro voert in het weekend geen betalingen uit, dan is het de maandag erop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkdagen voor 15.30 uur staat het dezelfde dag nog op de ABN Amro rekening.
Werkdagen na 15.30 uur en in het weekend, de eerstvolgende werkdag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt toch wel deze info, ik werk zelf bij de bank.