Waar kan Nederland anno 2013 geld mee verdienen?

Nu de haven etc in Nederland terugloopt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je bedoeld iets compleet nieuws zul je zelf moeten nadenken. Wanneer ik iets zou weten zou ik het voor mezelf houden en zelf dit idee in uitwerking laten gaan.

Het geen waar Nederland veel mee verdiend is aardgas. Dat wordt in Nederland opgepompt en getransporteerd naar het buitenland.
Er wordt ook veel geld verdiend in de telecombranche.

Maar Nederland kent tal van grote bedrijven die wereldwijd bekend zijn. Denk hierbij een Philips, SBM, Heineken, Shell, Fugro en DSM. Maar dit is pas een klein gedeelte van de grote bedrijven.
Nederlandse bedrijven in het watermanagement doen het goed. Schepen bergen en waterkering.