Hoe betaal ik met mijn pinpas als je je cvc code moet invullen? Dat is de enige optie.

Ik speel al best lang sims freeplay. Nu moet ik iets kopen, wat ik helemaal niet erg vind. Maar hij vraagt dan om mijn cvc code. Ik weet al wat het is enzo, maar ik heb alleen een pinpas en die heeft blijkbaar geen cvc code. KAN IEMAND ME ASJEBLIEFT HELPEN ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
57.4K
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik ken de CVC-code alleen van kredietkaarten. Dan is het de driecijferige code die op de achterkant van de kredietkaart staat. Bij mijn weten heeft een gewone bankpas geen CVC-code.

Antwoorden (2)

Dan zul je met een creditcard moeten betalen, of iemand laten betalen die zo'n kaart heeft en hem/haar het geld terugbetalen.

Alleen een creditcard heeft een cvc-code en deze staat meestal aan de achterkant.
Computoon
10 jaar geleden
Een pinpas heeft geen CVC code. Alleen creditcards hebben een CVC code. Als je geen creditcard hebt, dan kun je als goed alternatief een 3V Visa voucher kopen.
Zie https://www.3vcard.nl/koop-3V-voucher.html . Die kun je met Ideal (dus via je internetbankieren) betalen.
Daar kun je voor een bepaald bedrag een "creditcardtegoed" kopen, en dan krijg je een creditcardnummer met bijbehorende CVC code en vervaldatum, die je dan kunt opgeven als je een aankoop doet. Is zo geregeld, zonder wachttijd.
Het prettige ervan is ook, dat wanneer je een tegoed hebt gekocht van 20 euro, je ook niet in een keer per ongeluk 100 euro kan uitgeven. Je uitgaven zijn meer onder controle, heb ik het idee. Alhoewel je binnen 5 minuten wel weer zo een nieuw tegoed hebt geregeld, maar dan wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het tegoed (alweer) op is.
Als je verder totaal geen belang hebt bij een creditcard, is zo'n voucher een prima alternatief.