Waar BSN nummer achterhalen van de kinderen?

Ik heb een aanvraag voor verlaging van de kinderalimentatie bij de rechter liggen.

Nu vraagt de rechter om de BSNnummers van de kinderen.
Ik heb deze niet.
En mijn ex wil op geen enkele manier meewerken.
Hoe kom ik nu aan het BSNnummer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
81.1K

Het beste antwoord

Bij de gemeente staat je kind ingeschreven in de Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (GBA). De gemeente kan je een uittreksel verstrekken met hierop het BSN van je kind.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Op de zorgverzekeringspasjes staat nog wel eens het BSN vermeld en anders op het identiteitsbewijs en/of paspoort van jou of de kinderen zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt je bsn nummer ook opvragen bij de belastingdienst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Klopt!
Als je zelf een DigID hebt kunt je inloggen op:
Mijn Toeslagen van de Belastingdienst - https://mijn.toeslagen.nl
Mijn SVB - http://www.svb.nl/int/nl/mijn_svb/inloggen/bekijk_uw_gegevens/index.jsp

Daar wordt het BSN nummer van je kinderen ook getoond (mits je kindgebonden toeslag of kinderbijslag ontvangt)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn Toeslagenaar wel een overzicht van het huishouden zien, maar maskeert de BSNs met sterretjes.
Mijn Toeslagen laat wel een overzicht van het huishouden zien, maar maskeert de BSNs met sterretjes.
Toegevoegd op 29 april 2019 00:29: tekst