bij welke instanties in amsterdam kun je terecht als je dakloos bent?

ik ben een dame van 24 jaar en weet mij geen raad meer
ik ben al sinds me 18 dakloos, vanwege mijn ouder haar huis is verloren..
ik wil graag hulp, want ik hou het fysiek niet meer vol in mijn hoofd
ik heb van alles zo een beetje geprobeerd ( verschillende instantie)
graag zou ik wat rust in mijn hoofd willen een dak boven mij hoofd waar ik mij thuis kan voel, waar ik me op me gemak kan voelen en ver kan gaan met school en werk..
want vanwege ik geen woonadres heb werkt nu aless tegen, schulden lopen op kan niet naar school kan geen werk vinden..
momenteel heb ik een briefadres bij het dwi ( dienst werk & inkomen).. en krijg ik een dakloze uitkering, maar hier mee is mij grooste probleem nog steeds niet opgelost (woning)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Poet
9 jaar geleden
Kun je geen gewone uitkering krijgen en een huisje huren?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, je kan niet een normale uitkering aanvragen als je geeen woonadres hebt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En wat dacht je hiervan Lunarosa08 ?? En heel veel geluk met alles hé! Bronnen:
- http://www.hvoquerido.nl/index.html

Antwoorden (1)

Bij het Leger des Heils, dat is in De Haven - Rode Kruisstraat 24b. Zie voor meer informatie http://goodwillcentra.legerdesheils.nl/van-de-straat-de-haven-nachtopvang
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@amadea.. Daar heb ik 1jaar en 9 maanden overnacht ma helpt nog steeds met niks
Amadea
9 jaar geleden
Bij je vorige vraag schreef je ook al dat maatschappelijk werk je niet kon helpen. Dat doet mij vermoeden dat jij helemaal niet geholpen wílt worden. Als zelfs het Leger des Heils niets voor je betekenen kan dan zul jij eerst iets aan jezelf moeten veranderen, want op deze manier is alle hulp zinloos.